Sunday, January 11, 2009






Salam sejahtera,


Hari ini aku berada di kelantan...ada urusan sebelum bergerak ke K.Terengganu 14hb nanti...dalam perjalanan ke kelantan,aku di kejutkan dengan 1 panggilan yang menyatakan kenyataan dalam Malaysiakini oleh Ketua AMK baru negeri Pulau Pinang YB Yusmadi Yusof (YB YY) bahawa apa yang tertulis mengenai YB Fairus Tim Ketua Menteri Pulau Pinang adalah fitnah...Kalau ianya sebagai fitnah,aku ingin cabar YB Fairus buat laporan polis terhadap penulis blog alahaifairustkmpenang.blogspot.com seperti mana laporan di buat terhadap malaysia today bagi menjejaki Raja Petra dengan dakwaan kononnya memfitnah...bahkan aku juga mencabar YB YY sebagai Ketua AMK yang baru (majoriti AMK tidak mahukan dia sebagai ketua) dengan kreabiliti sebagai seorang peguam untuk membuat laporan polis demi kepentingan PKR serta rakyat pulau pinang...bahkan aku mahu YB YY sendiri menjadi peguam bela kepada YB Fairus bagi membongkarkan kebenaran atau kepalsuan dalam penulisan di dalam blog ALAHAI FAIRUS...!!!


So,aku nak ulang skali lagi...klau tidak benar bagai di dakwa dalam ALAHAI FAIRUS...aku nak hampa repot polis segera !!!...tanya Obama tang mana balai polis,mungkin dia tau...hehehe...kalau taktau balai polis tang mana,aku nak tunjuk jalan...hampa tanya pak guard kilang atau mat bangla kat kilang kayu depan rumah aku...depa tau tang mana balai polis...!!!Kepada seluruh AMK yang membaca...ayuh lihat kreabiliti yang kononnya hebat oleh YB YY dan kecekapan penipuan TKM1 penang untuk anda saksikan wajah pemimpin retorik ini.inikah wajah yang hendak di bawa dalam kepimpinan AMK...jadi,saksikanlah sendiri kebenaran dakwaan aku...aku ulangi cabaran untuk YB Fairus serta YB Yusmadi Yusof untuk membuat laporan polis terhadap blog ALAHAI FAIRUS....


LU ADA AKAL,LU PIKIR LA SENDIRI...!!!
Nak komen bebanyak pun tak jadi apa. Pakat-pakat laa turun p kawasan dan buat siasatan sendiri, baru tau betul dak. Kalau dak pun hallo kawan-kawan kat Penanti n Balik Pulau, tanya depa, betul ka dak.......Tak betul saman, kalau betul tolong perbetul sebelum parah .......



No comments:

APCO satu penjajahan bentuk baru

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN