Sunday, December 14, 2008

PERMULAAN

Ramai dari rakan-rakan yang seangkatan dengan saya menjadi bloggers. Ini membuat hati tertanya-tanya??? Apa baiknya berblogger?? Berbaloikah dengan masa yang dihabiskan mengadap komputer??
Semua terjawab bila saya menghasilkan blog sendiri. Alhamdullillah.....setelah bertangguh dan dihambat dengan kesibukkan tugas dan keluarga, lahir blog KERANI OPIS....heheheh Kenapa KERANI OPIS....ada rahsia disebalik nama tersebut.Nanti saya huraikan.
Background
Anak kedua dari 4 bersaudara, bermaustautin di Pulau Pinang dan dibesarkan di beberapa negeri seluruh semenanjung Malaysia. Sudah berkeluarga dengan 4 orang anak yang comel dan hanya SORANG saja isteri. Lulusan UITM Terengganu. Berpengalaman dalam bidang Pengurusan serangga Perosak, Pengurusan dalam bidang Petroleum serta berpengalaman dalam bidang pembinaan . Jawatan terakhir sebelum sepenuh masa melibatkan diri dalam bidang politik ialah sebagai Environment, Safety and Health Asst. di Sebuah Syarikat Multinasional.
Sekarang sepenuh masa sebagai Pembantu Khas ADUN Batu Maung , Ketua Angkatan Muda Parti KeADILan Rakyat Bahagian Bayan Baru. dan Naib Ketua 1 Angkatan Muda Parti KeADILan Rakyat Negeri Pulau Pinang, Penaung kepada Pertubuhan Unit Ehsan Pulau Pinang dan Setiausaha kepada Kelab Motosikal Marshall Pulau Pinang.


















DONATION TO INDIANS FAMILY IN SUNGAI ARA
2008 Deepavali







JEJAK FAKIR 2008







WITH RED CRESENT FRENS






MY BELOVED KIDS








MY FAMILY

1 comment:

kotak14 said...

melamapu betul baju raya.
tahun ni semua pakat pakat kaler biru.
tapi baju raya bini hang paling ganaz...kaler bendera keadilan tu.

adoi laaaaaaaaa

APCO satu penjajahan bentuk baru

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN