Monday, January 5, 2009

SURAT TERBUKA KEPADA DSAI DAN DSWA

Artikel @ surat terbuka ini menarik perhatian aku. Aku hormati mereka yang berani mengetengahkan apa yang dirasakan betul. Salam perjuangan untuk saudara AriosAmigos.......

Assalammualaikum...Kehadapan DSWA dan DS yang dihormati,salam perjuangan...Diharapkan DSWA dan DS baik adanya.
Mungkin anda tertanya mengapa saya menulis lagi dan adakah saya berniat untuk menjatuhkan atau memburukan parti juga pimpinannya???Apa yang ditulis lain tidak bukan ialah apa yang banyak diperkatakan oleh Rakyat.Bukan Parti ini yang bermasalah akan tetapi ahlinya atau lebih khas pimpinannya yang banyak dibelenggu masalah.Saya memahami bagaimana susahnya menjadi pemimpin akan tetapi ini apa yang telah Allah swt tetapkan untuk dilalui oleh DSWA dan DS maka haruslah DSWA dan DS mengambil berat akan segala amanah yang telah diberikan.Kerana apa yang dilakuakan didunia ini akan dinilai oleh ALLAH swt diakhirat kelak.Tertanya saya apa yang dikejarkan oleh ramai pimpinan dalam parti ini??Pangkat,Nama,Wang Ringgit ataupun sesuatu yang hanya mereka sahaja yang tahu.Apakah tidak mereka fikir bahawa semua ini akan dihitung!!!!
Merujuk kepada satu masalah yang baru timbul dan berada dalam pengetahuan saya,mengenai perlantikan YB Yusmadi sebagai ketua AMK negeri P.Pinang.Apakah yang sebenarnya ada dalam pengetahuan DSWA dan DS berkaitan isu ini????Apakah DSWA tidak mengetahui bahawa majoriti dari kepimpinan AMK Negeri menolak perlantikan ini.
Saya juga difahamkan satu memorandum telah dihantar bagi menyatakan bantahan untuk perlantikan ini.
Bagi saya tiada alasan bahawa DS belum tahu!!!Saya juga dikhabarkan mengenai sikap dan sifat YB muda ini yang tidak disenangi oleh ramai ahli AMK disana.Beliau juga dikatakan jarang berkunjung kekawasannya sendiri...inikah bentuk pimpinan yang diingini PARTI...mungkin YA tapi bukan kami RAKYAT!!!
Adakah anda hanya memandang ringan dan enteng sahaja masalah ini.Ingat DS bahawasanya melantik seseorang yang bukan menjadi pilihan MAJORITI dan menyebabkan kesan yang amat kepada Rakyat itu dipanggil ZALIM!!!
Adakah isu ini juga akan dibiarkan lesu seperti isu TKM 1 yang saya bangkitkan...Ini bukan hanya isu Parti namun ini isu masa depan RAKYAT!!!!
Janganlah parti ini memperlekehkan Hukum ISLAM itu sendiri,kerana ISLAM itu cantik,bersih,baik dan sempurna..Begitu jua yang perlu ada pada pimpinannya..Maaf kalau saya katakan ahli parti ini masih dalam acuan UMNO,perangai dan pemikirannya sama..yang menjadi mangsa siapa kalau bukan RAKYAT!!!
Saya juga ingin mengingatkan DSWA dan DS bahawa orang disekeliling anda yang akan menjatuhkan anda secara perlahan namun meninggalkan kesan,dan mereka yang banyak bawa masalah itu kah yang dipanggil pejuang???sedangkan yang sayangkan parti ini lebih ramai dan mereka itu RAKYAT!!
Ayuh bangun DS kibarkan prisip anda,rombak kembali pemikiran semua yang ada dalam parti anda..Bentuk mereka dengan kepimpinan ISLAM,Kepada yang menjadi pemimpin maka Takutkanlah mereka dengan HUKUM ALLAH.Jangan kerana nyamuk seekor yang mengganggu,akan membuatkan RAKYAT membakar kelambu PARTI ini suatu hari nanti!!!
INI BUKAN PERJUANGAN PARTI NAMUN INI PERJUANGAN UNTUK RAKYAT!!!!Saya yang berkata kerana sayangkan parti ini
mengkritik untuk kebaikan,bukan menjatuhkan!!!

Salam sayang!!!
Ariosamigos2pg

surat ini aku dapat melalui email dari seseorang yang mengelar dirinya ARIOSAMIGOS2PG

Ehsan dari blog http://zulmamakpng.blogspot.com/

No comments:

APCO satu penjajahan bentuk baru

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN