Thursday, January 8, 2009

Bersama YB Abdul Malek Kassim - Lawatan ke Sg Ara

YB Abd Malik Kassim sedang berbincang dengan penduduk tempatan di Sebelah PAsar Awam Sungai Ara
YB Abdul Maluk sempat meninjau peniaga-peniaga di Pasar Awam Sungai Ara

YB Abd Malik Kassim dan PEngerusi JKKK Sungai Ara Sdr Amirulzaman sedang meninjau jambatan yang telah siap

YB Abd Malik dan Sdr Azrizal sedang mendengar masalah yang dihadapi oleh peniaga pasar Awam Bukit Gedung


Ahad 4 Jan 2008- YB Abdul Malik Kassim yang merupakan ADUN Batu Maung dan Exco Perdagangan / Hal Ehwal Pengguna bersama Ketua Angkatan Muda Bahagian Bayan Baru Sdr Ahmad Azrizal yang juga pembantu Khas ADUN Batu Maung , serta Pengerusi JKKK Sungai Ara Sdr Amirulzaman bin Dato Ismail telah mengadakan lawatan ke Pasar Basah Sungai Ara. Rombongan ini juga disertai oleh beberapa pemimpin masyarakat Cina di sekitar kawasan Sungai Ara.

Lawatan ini diadakan bertujuan untuk meninjau projek pembaikan Jambatan merentangi Sungai Sg Ara yang telah siap diperbaiki. Pembaikan jambatan tersebut menelan belanja sebanyak RM 18 ribu. Disamping itu lawatan ini diadakan untuk bertemu dengan pengundi-pengundi di sekitar kawasan Sg Ara. Rombongan juga mengadakan lawatan di sekitar pasar Sungai Ara dan bertemu dengan peniaga-peniaga di situ.

Para peniaga dan orang ramai yang ditemui amat gembira dengan kehadiran YB dan rombongan. Mereka dapat bertemu dengan YB secara terus dan dapat meluahkan masalah yang dihadapi mereka.

Lawatan seperti ini diadakan pada setiap minggu. Seminggu sebelum lawatan ini, rombongan yang sama telah mengadakan lawatan di Pasar Awam Bukit Gedung. Pertemuan dengan peniaga-peniaga di gerai makanan pasar tersebut telah diadakan.

No comments:

APCO satu penjajahan bentuk baru

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN

AYUH KITA BERAMAI-RAMAI KE KUALA LUMPUR NYATAKAN BANTAHAN